Typowe tiktokerki

Pamiętasz, jak internet zalewały posty z tumblra, a niemal każda chciała być sławną tak zwana tumblr girl? Później wszyscy zapomniali o erze tubmlr girl, a świat zawojowały vasco girl, które pojawiły sie poprzez aplikacje do obróbki zdęć Vasco, gdzie można udostępniać swoje zdjęcia, choć te są raczej mniej znane, niż tumblr girl.

Teraz praktycznie nikt o nich nie pamięta, cicho pochlipując musiały odejść w cień,  ponieważ teraz internetem rządzą... Tiktokerki. Korzystasz, czy nie, każdy na pewno słyszał o tej aplikacji, która szturmem podbija świat. Od jakiegoś czasu już obserwuję sobie ludzi na Tik Toku i gołym okiem widać, że dziewczyny tam mają pewien styl i charakterystyczne rzeczy.

Więc, jakie są atrybuty prawdziwej Tiktokerki?

Lat naście
Gdy tylko weszłam na Tik Toka i zaczęłam oglądać filmiki w Dla Ciebie, to wyskoczyły popularne video nagrywane przez nastolatki. To raczej nie jest content, który by mnie interesował, ale bez wątpienia Tik Tok został zdominowany przez nastolatki. Ale to wcale nie oznacza, że nie ma tam ludzi starszych.

Krótkie bluzy 
Nie wiem skąd ta moda, ale połowa dziewczyn nosi krótkie bluzy, bądź długie, ale podwinięte. Dziwię się, że jeszcze żadna nie wpadła na pomysł, aby po prostu wziąć nożyczki!

Obcisłe crop topy i odsłonięty brzuch 
Za to druga połowa, która nie nosi bluz zakłada za to crop topy. Często występują także po prostu obcisłe koszulki wkasane w spodnie. Nikogo nie oceniam, ale czasami wygląda to do bani, bo po prostu nie każdy powinien. Naprawdę.

Spodnie z wysokim stanem
Kolejnym atrybutem prawilnej Tik Tokerki są jeansy, bądź inne spodnie z wysokim stanem. Wiesz, że można wykorzystać sznurówki od butów, aby idealnie dopasować spodnie? Człowiek uczy całe życie. 

Makijaż
Make up to też ważny element. Stylizowane na makeup-nomakeup, ale można wyróżnić idealne brwi od malowane linijki i nieskazitelną twarz od podkładu. Czasami to nic, tylko rzucić szpachelką i sprawdzić, co się stanie.

Idealnie nauczone układy taneczne
Wchodzisz i widzisz, jak wszędzie ludzie tańczą i zastanawiasz się, czy one wszystkie od małego chodziły na kurs tańca.


Wyróżniłam sześć atrybutów prawdziwej Tik Tokerki, które są rzeczami, które pierwszy raz rzuciły mi się w oczy, gdy tylko zaczęłam korzystać z aplikacji. Oczywiście to nie wszystko, a społeczność tam jest naprawdę różnorodna. Okazuje się, że jest tam mnóstwo dorosłych ludzi, którzy nagrywają naprawdę sensowne tik toki, ja upodobałam sobie najbardziej te humorystyczne i fotograficzne. Dlatego ten wpis trzeba potraktować z przymrożeniem oka i został też napisany w celach humorystycznych.

Masz Tik Toka? Koniecznie podrzuć w komentarzu!

PS: Ja na Tik Toku; czarne_światło :D

22 komentarze:

  1. Jahahaha, prawdaa, ja mam tiktoka, ale tylko, żeby ogladać inne i bardziej mi zależy na memach i poważnych tiktokach niż ja tych wszystkich tańczących nastolatkach

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 % prawdy haha, niektóre tiktoki są naprawdę fajne ale większość jest tak totalnie bezsensowna że kompletnie nie rozumiem za co one są popularne :D
    obserwuje super blog! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym, jak zaobserwowałam konta, które mnie interesują, to w dla Ciebie już podrzucają mi ciekawsze filmiki - chociaż tyle dobrze :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  3. mam tik.toka tylko dlatego ze mogę się pośmiać z głupawych filmów ludzi zamiast na yt coś śmiesznego włączać ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam Tik Toka, nie nagrywam, nie oglądam, chyba, że gdzieś ktoś czasami udostępni swoje nagranie w social mediach to czasami zerknę. Tik Tok jest obecnie jakimś fenomenem, wszędzie słyszy się tylko Tik Tok i Tik Tok, "Na Tik Toku to...", "Na Tik Toku tamto...". Po prostu wow, jak Tik Tok w dość szybkim czasie stał się tak popularny :D

    Buźka, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama także nie nagrywam (przynajmniej póki co), a założyłam tylko po to, aby oglądać, bo tchnął mnie jeden z blogerów-fotografów, który powiedział, że to świetne miejsce do zdobywania nowych obserwujących, bo zasięgi strasznie lecą w górę. Ale rzeczywiście Tik Tok stał się mega, mega popularny.

      Usuń
  5. Jak ja uwielbiam takie wpisy! Przynajmniej wiem, dlaczego mi się nie udaje. :D Ja tymczasowo odinstalowałam i zapomniałam znowu zainstalować, ale moja nazwa to myslizglowywylatujace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, może to nie dlatego :D Swoją drogą też myślałam o tym, aby robić książkowe tik toki :)

      Usuń
    2. Moja regularność i pomysłowość pozostawia wieeele do życzenia.

      Usuń
    3. Też chyba skądś to znam :D

      Usuń
  6. Tylko moje siostrzenice, które są młode, mają Tik Tok.
    Jeśli tylko obejrzę je w akcji 😆

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i ostatnio zaczęłam nagrywać. Nie posiadam powyższych cech i nie liczę na sławę. Uważam to za dobrą zabawę i lubię bawić się z wcześniej nagranymi filmikami mojej córki - większość też mam opublikowane dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście powyższe to tylko przykłady, które rzuciły mi się w oczy na samym początku. Wiem, że na Tik Toku są też czasem i fajne rzeczy :)

      Usuń
  8. Jak na razie nie mam tiktoka i w najbliższym czasie nie będę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie to zgadzam się z Tobą, tiktokerki takie są, choć osobiście nie oglądam ich. Zdecydowanie wolę tik toki, które coś pokazują typu przeróbki zdjęć, piękne miejsca albo różne akrobacje. Idealnie wyuczony taniec w krótkiej bluzie i pięknym makijażu jest dla mnie nic nie wart, że tak powiem.
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, takie też bardzo lubię :) Choć na tańce czasem patrzę z zazdrością, że nie potrafię się tak ruszać^^

      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Nie znam ani jednego z typu dziewczyn, które opisujesz (z tych trzech typów). Nie interesuję się tym. a tam, gdzie trafiam, szukam takich treści, jakie mnie interesują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ja też potem znalazłam takie treści, które mnie interesują, a powyższe, to było pierwsze, co rzuciło się w oczy :)

      Usuń

Copyright © Czarne Światło , Blogger