Co jeszcze warto zrobić w lato? 10 pomysłów!

Ostatnio mnie tutaj nie było, w ogóle nie interesowałam się blogowym światem, sama nawet nie wiem dlaczego. Pochłonęły mnie trochę inne sprawy, ale jakoś nie miałam też chęci tutaj zaglądać - chyba potrzebowałam detoksu od blogosfery, tylko o tym nie wiedziałam. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Na początku lipca zaczęłam spisywać parę rzeczy, które chciałabym zrobić tego lata. Tchnęło mnie tak, bo gdzieś zobaczyłam, że ktoś też miał swoją listę, więc  pomyślałam, że czemu nie? Jest jeszcze prawie cały sierpień i trochę września, choć niektóre z tych już zrobiłam w trakcie, gdy ta lista powstała, tylko jakoś tego nie opublikowałam. 


1. Wyjechać gdzieś; choćby na jednodniową wycieczkę. 
I to jest właśnie ta rzecz, którą już zrobiłam, ponieważ byłam w mieście oddalonym ode mnie o godzinę jazdy; Sierpc. Możliwości masz mnóstwo, możesz zorganizować sobie wyjazd weekendowy, jednodniowy, bądź dłuższy; dalej, bądź do sąsiedniego miasta. Kto wie, czy jeszcze czegoś nie wymyślę^^.

2. Patrzeć w gwiazdy + podjąć kolejne próby fotografii nocnego nieba.
Kiedyś próbowałam fotografować nocne niebo i wiem, że chcę jeszcze raz. Po za tym nocne niebo jest piękne, tak po prostu. Pisałam to wcześniej, a tak się złożyło, że wczoraj tak po prostu patrzyłam w niebo, a dzisiaj zamierzam je fotografować. W radiu mówili, że są noce spadających gwiazd, więc chyba warto.

3. Zobaczyć wschód i zachód słońca.
Co tu więcej mówić? :) Choć u mnie ze wschodem może być problem, lubię spać :D

4. Przeczytać książkę (albo kilka)
Ostatnio czytam zdecydowanie mniej, niż kiedyś i chciałabym to naprawić.
5. Ugotować coś zupełnie nowego.
Lubię gotować, często improwizuję, ale raczej przygotowuję coś, co po prostu znam.  Czasami warto spróbować czegoś nowego.

6. Pójść ścieżką, której się nie zna.
Chodzę dużo na spacery, ale raczej mam swoje stare drogi (niejednokrotnie odkryte przeze mnie, bo postanowiłam iść ścieżką, której nie znam) i to właśnie tych moich utartych szlaków się zazwyczaj trzymam.

7. Nauczyć się czegoś nowego
Czego? Nie wiem :)
8. Chociaż raz wybrać się na wycieczkę rowerową
Dawniej często jeździłam na wycieczki rowerowe, od jakiegoś czasu nie robię tego w ogóle. Chciałabym to zmienić.

9. Dzień tylko i wyłącznie dla siebie
Każdy czasem potrzebuje.

10. Zwiedzić jakieś opuszczone miejsce
Trochę zainspirowała mnie moja kuzynka, która ostatnio ze znajomymi jeździ po opuszczonych miejscach i myślę, że to fajna zabawa. Też chciałabym spróbować. 


To już wszystko; kilka rzeczy, które jeszcze chciałabym zrobić w te lato. 
A jakie są Twoje? 

12 komentarzy:

  1. Też z chłopakiem lubię zwiedzać opuszczone miejsca hehe. Ja chcę zobaczyc deszcz meteorów, dzisiaj jest maksimum a więc zapraszam do oglądania hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdy spadają już od niedzieli - wtedy zaobserwowałam kilka i od paru dni poluję z aparatem na gwiazdy :)

      Usuń
  2. Też uwielbiam patrzeć nocą na niebo, wiele razy widziałam już spadające "gwiazdy":)Wiele rzeczy z Twojej listy sama chętnie bym zrobiła, część już mi się udało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocne niebo jest piękne, udało mi się nawet ostatnio uchwycić spadającą gwiazdę na zdjęciu :) Więc zachęcam do skorzystania z listy w takim razie :)

      Usuń
  3. Już mam sporo z tej listy za sobą. :D Były wycieczki, były spacer, rowerem też wreszcie jeżdżę, bo zaczynam pamiętać o tym, że wreszcie go mam (nawet ma światła!). :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wycieczka rowerowa zaliczona. Wyjazd też. Wschody słońca widzę jak jadę do pracy. Zachody zresztą też (w zależności, którą mam zmianę) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio, gdy byłam u rodziny na wsi, zwróciłam uwagę, że u nich jest piękniejsze niebo w nocy niż u mnie w mieście. Nie mogłam się napatrzeć na te wszystkie gwiazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na wsi nie ma tych wszystkich świateł, które są w mieście, dlatego niebo lepiej widać :)

      Usuń
  6. Już prawie jesień, a Twoja lista nadal jest aktualna. Mi już udało się część wyzwań z Twojej listy wykonać, resztę mam nadzieję, że uda mi się wykonać jeszcze tej jesieni :D

    Pozdrawiam Cię, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie do dzieła! :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © Czarne Światło , Blogger