[Fotorelacja] Strajk Kobiet || Sochaczew

 Przez ostatnie dni kobiety i mężczyźni z Sochaczewa wychodzą na ulicę, aby demonstrować swoje niezadowolenie z powodu ustawy dotyczącej aborcji. Setki ludzi; nie boją się walczyć, a ja po tym, jak przez dwa dni uczestniczyłam w tym wszystkim, postanowiłam porwać w swoje ręce aparat i po prostu iść i fotografować.

Cieszę się, że to zrobiłam, ponieważ przeszła wtedy prawdziwą szkołę. Nigdy jeszcze nie miałam okazji fotografować w tak ciężkich warunkach. Starałam się być wszędzie, łapać ludzi i najciekawsze hasła i transparenty. Miło też było, gdy niektórzy bardzo chętnie pozowali do zdjęć :) Przez trzy dni byłam na proteście i chcę pokazać efekty z 26.10.2020, podczas gdy ludzie blokowali ulice w kilku miejscach w mieście, a potem po prostu wędrowaliśmy po nim. Dodam, że na jak na tak niewielkie miasto, jakim jest Sochaczew, to ludzi było naprawdę sporo. 



A Ty byłaś na proteście?

5 komentarzy:

  1. Świetnie ci wyszły te zdjęcia. Transparenty chętnie czytam wszystkie, bo niektóre są bardzo kreatywne :) byłam z napisem: musi być bardzo źle, skoro introwertycy tu są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Ja też chętnie czytam transparenty; widziałam też taki, jaki napisałaś, bardzo fajny :D Ludzie naprawdę mają mega pomysły, widziałam jeszcze "nawet mefedron ma lepszy skład, niż rząd", albo "Pis Avada Kedavra" :D Rozwaliły mnie :D

      Usuń
  2. Ja także jestem z małego miasta i serce mi rośnie gdy widzę tych wszystkich ludzi razem na ulicy. W takiej ilości jakiej wychodzili na miasto. Byłam jeden dzień na proteście ale trochę strach iść mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście kulturalnie, co najwyżej petardami rzucali, ale jak ktoś rzucił w tłum, to zaraz policja delikwenta zgarnęła. Trochę się cykałam, jak do Wawy jechałam, ale wszystko było dobrze :)

      Usuń
  3. Zawsze mam ciarki jak oglądam zdjęcia z tego okresu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Czarne Światło , Blogger