Plany blogowe na 2022

Zaczął się kolejny rok, więc mam kilka planów blogowych na niego. Od razu mówię, że żadne tam postanowienia noworoczne, bo ich nie robię, ot kilka takich założeń, na zasadzie, że chcę tak zrobić, generalnie to zobaczymy, jak mi wyjdzie w praniu, czyli tak, jak to zawsze jest ze mną.

Przynajmniej 3 posty w miesiącu - na początku założyłam post tygodniowo, ale nie jestem pewna, czy bym dała radę, więc myślę, że trzy posty w miesiącu, czyli mniej więcej jeden na półtora tygodnia, będzie okej. Na początku nawet chciałam sobie ustalić jeden konkretny dzień na publikację, ale dwuzmianowy system pracy mi to skutecznie utrudnił, natomiast weekendy odpadają, ponieważ tutaj jest różnie; raz mogę mieć go wolny, a w następny mogę być fotografem i nie będę miała czasu na nic. 

Zmiana nazwy strony na fb - dokładnie. To jest coś, z czym nosiłam się już od dawna. Co prawda na blogspocie nadal będę figurować jako Niedoskonała, ale strona przejmie nazwę bloga. Oczywiście nadal będą pojawiać się tam również rzeczy związane z moimi fanfikami.

Zmiana nazwy na instagramie - będzie brzmiała ona czarne_swiatlo, aby była bardziej zgrana z blogiem, po za tym będzie także łatwiej zapamiętać. 

Więcej recenzji książek i postów okołoksiążkowych - jakiś czas temu, w moim życiu pojawił się okres, w którym czytałam mniej, ale teraz staram się to naprostować, dlatego tutaj pojawi się więcej recenzji oraz postów okołoksiążkowych typu moja ostatnia seria o Harrym Potterze, czy inne podobne.

Pojawią się posty o samym pisaniu - od dawna chciałam coś takiego wprowadzić, ale nie chciałam też, aby nie było na blogu zbyt wiele różnych tematów. 

Znikną kwartalniki - mogliście zauważyć, że ten grudniowy już się nie pojawił. Te posty po prostu mnie męczyły i zawsze pisałam je na siłę, więc postanowiłam, że nie będę robić czegoś, co mnie męczy. 

Nie będę wstawiać sesji fotograficznych - postanowiłam, że nie będą się tutaj pojawiały, ponieważ i tak wszystko wstawiam zarówno na facebooku i na instagramie, a część zdjęć pojawia się także na mojej stronie. Chyba, że będzie to jakaś naprawdę oryginalna sesja i będę chciała ją pokazać, ale generalnie znikną. 

Porządek na blogu  - szablon zostaje, ale zamierzam co nieco uporządkować zakładki oraz boczną kolumnę. Zbierałam się do tego już dawno, ale mi się nie chciało. 


Chyba to byłoby tyle na tą chwilę, mam nadzieję, że wszystko się uda. 

4 komentarze:

  1. Dobrze wprowadzać nowe zmiany wraz z nowym rokiem, powodzneia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, w szczególności za zmianę nazwy strony na Facebooku, bo wiem jaka to katorga. Sama walczyłam z tym dość mocno chyba przez rok, bo a to nie chcieli zaakceptować nowej nazwy i musiałam robić to stopniowo, czasami pomimo zgłoszenia nic się działo, żadnej reakcji, ani odmownej, ani z akceptacją. Masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powiem Ci, że z tym, to akurat żadnego problemu na szczęście nie miałam. Gorzej z instagramem, bo tam nazwy nie mogę zmienić, bo jest zajęta (swoją drogą przez moje stare konto xd).

      Usuń

Copyright © Czarne Światło , Blogger