Kim naprawdę jestem?

Kiedy zakładałam tego bloga, postanowiłam, że będę tutaj anonimowa, że to moje nowe miejsce w blogosferze, w którym zaczynam totalnie od zera, gdzie nikt mnie nie zna. Nie żebym była wcześniej jakoś rozpoznawalna, ale mam już za sobą blogową przeszłość, ponieważ jestem tutaj od bardzo dawna - prawie dziesięć lat. Kawał czasu, nie?

Przez pierwsze dwa lata krążyłam praktycznie przy opowiadaniach najpierw tylko czytając, potem i pisząc. Pamiętam też tak zwane wielkie przenosiny z onetu na blogspot - no dawne to były dzieje.

Odkąd znalazłam blogi lajfstajlowe, to sama prowadziłam ich kilka; przez bodajże trzy, czy cztery lata Zepsute Szaleństwo, potem było Artystycznie Specyficznie, aż potem było Jestem Niedoskonała, który pisałam, do grudnia. Podejrzewam, że nie znasz żadnego z tych blogów, nie były jakoś rozpoznawalne. Jest jeszcze blog książkowy, który wspóltworzę ze dwoma Weronikami.

Przez lata byłam także szabloniarką i tworzyłam szablony na blogi. Tak btw. być może wprowadzę tutaj kiedyś jakieś posty z tym związane, gdy już ogarnę mobilną wersję szablonu :) 

Co prawda przez te lata brałam udział jeszcze w wielu innych blogowych projektach, ale nie ma sensu o tym teraz mówić.

Chciałam się trochę odciąć, zacząć od zera, stworzyłam nowego instagrama (to tam przesiaduję najczęściej), poprosiłam znajomą, aby wrzucała mi posty na grupach blogerskich ( z przyczyn oczywistych nie mogłam robić tego z konta prywatnego) i sobie po cichu działałam. Oczywiście wiedziałam, że prędzej, czy później połączę to wszystko w jedno, choć nie sądziłam, że stanie się to tak szybko.

Możesz zauważyć, że na dole strony zmienił się instagram; zostaję z kontem prywatnym, nie ma sesnu prowadzić dodatkowego, tylko pod bloga, zwłaszcza że od niedawna prowadzę także instagrama typowo fotograficznego w ramach portfolio, oraz od wielu lat bookstagrama, pod bloga książkowego, a do tego mam jeszcze profil z wierszami.

Ponadto na blogu pojawiła się także zakładka "Gdzie Jestem", ponieważ chciałam zebrać wszystkie linki w jednym miejscu, bo biogram na instagramie niestety mi na to nie pozwala.

Co dalej? Dalej będę tutaj pisać, tak jak do tej pory.


15 komentarzy:

  1. Kochana popieram jak najbardziej, bo sama się czasem zgubiłam czy to Ty, czy nie Ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, czyli było wcześniej widać, że ja, to ja? 😯🤔

      Usuń
    2. Dopiero teraz ogarnęłam, że napisałam ten komentarz nie z tego konta xd :D

      Usuń
  2. Czasami bycie anonimowym nie wychodzi i bywa trudne do ogarnięcia. Świetnie, że postanowiłaś powiązać swoje konta! Moim zdaniem warto dać się chociaż w małym stopniu poznać swoim czytelnikom, to zbliża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś byłam anonimowa przez długi czas, ale nadal na starym koncie prowadzę opowiadania, no i chciałam tutaj sesje publikować, więc trochę i to kolidowało. Cieszę się jednak, że zostało to tak dobrze przyjęte :)

      Usuń
  3. Myślę, że zrobiłaś dobry krok

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, właśnie ja też jestem anonimowa na blogu ii faktycznie, jest ciężko, jednak mam nadzieję, że jakoś dam radę hah.
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jeżeli Ci to w niczym nie przeszkadza, to przecież nic złego :)

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ja przez pierwszy rok prowadzenia bloga też byłam anonimowa, potem trochę się zmieniło :)
    Czekam na serię z szablonami, sama tworzyłam kiedyś podobną, ale to było pewnie już z 5 lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem tylko kiedy się pojawią i czy w ogóle. Bardziej może jakieś typowe porady szablonowe, czy instrukcje na coś. Nie potrafię niestety ogarnąć wersji mobilnej w kodzie ( a teraz to standard), ale nad tym pracuję. Powiem Ci, że ja też pewnie jakoś tak dawno temu się w to bawiłam. Byłaś może na jakiejś szabloniarnii? :)

      Usuń
  6. Rozumiem Cię. Ja akurat mam Instagrama blogowego i prywatnego, żebym mogła na blogowym przeglądać wszystkie posty innych i odpowiadać na nie, a na prywatnym sobie lajkować kiedy chcę

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam sporo doświadczenia w pisaniu blogów ;) ja także wcześniej prowadziłam innego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Czarne Światło , Blogger