Sesje zdjęciowe z maja i czerwca


Ostatnie tygodnie, a zwłaszcza maj były dla mnie bardzo owocne pod kątem fotograficznym. Czerwiec troszkę mniej i przez kwarantannę przepadły mi dwa zlecenia, ale jakby nie było poprzedni miesiąc był obfity w sesje. W tym czasie zrobiłam dużo zdjęć, z których naprawdę jestem zadowolona, a także zrealizowałam część tego, co sobie założyłam. 
Udało mi się zrobić sesję z przyjaciółką w rzepaku i w kwiatach bzu - na rzepak nastawiłam się już w tamtym roku, ale się nie udało.
Oprócz tego udało się zrobić sesję z Nikolą w bzach, oraz wiosenną z wiankiem. Na plaży nad jeziorem z Natalią, a także szkolny plener z Gosią w Pałacu w Borowicach.
Oto kilka zdjęć z ostatnich sesji! :) 

Sesję w rzepaku i sesję w kwiatach bzu z Kasią zrobiłyśmy tego samego dnia. Umawiałyśmy się od dawna na rzepak, ale musiałyśmy przekładać, a gdy nadszedł termin i wybrałyśmy się na miejsce sesji, okazało się, że rzepak jest już ścięty, więc musiałyśmy improwizować. Na szczęście udało nam się znaleźć inne pole :). Natomiast bez to był czysty spontan; rósł na łące u naszej koleżanki i gdy wracałyśmy do domów, rzuciłam, żebyśmy się zatrzymały i zrobiły kilka ujęć. 









Pałac w Borowicach to jeden z plenerów, który zorganizowaliśmy sobie w ramach szkolnych zajęć. Mieliśmy do dyspozycji piękny zielony teren i urokliwą stodołę w stylu boho, a także przepiękną modelką, która nam cierpliwie pozowała, choć pogoda nie rozpieszczała. Tak, Gosia zdecydowanie zasłużyła tutaj na uznanie. Robiliśmy zdjęcia w kilku miejscach na terenie posesji, było dość chłodno, a ona była w cienkich sukienkach i do tego na bosaka. Dodatkowo mielismy idealne światło, bo niebo pokryte chmurami, które rozpraszają ostre promienie słońca, to pogoda wprost stworzona do fotografowania.  Tego dnia zrobiłam wiele ujęć, no mnóstwo i ciężko wybrać zaledwie kilka zdjeć.







Sesja z Nikolą to był spacer na plażę, podczas którego zaplotłam wianek z kwiatów mniszka, bo jej już wcześniej obiecałam zdjęcia z wiankiem. Trochę też improwizowałyśmy z różnymi liśćmi i to wtedy tak powstało moje zdjęcie z zakładki o mnie.



Co sądzisz o tych zdjęciach?

14 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo mi się podobają :D Bardzo kreatywne i świetnie zrobione :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba wyniki sesji zdjęciowej wyglądają świetnie. Powiedz także lubi wybierać lokalizację sesji zdjęciowej.
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najkreatywniejsza sesja w rzepaku ze wszystkich, które widziałam! :D
    Ten pałac musi być piękny. Szkoda, że jest tak daleko ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy taka kreatywna, raczej zwyczajna :) A te latające "coś" z jednego zdjęcia, to zupełny przypadek, bo akurat wiatr porwał folię z sąsiedniego pola.

      Oj, jest piękny :)

      Usuń
  4. Prześliczne zdjęcia! Najbardziej zaciekawiło mnie to z 'okiem w lisciu'

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowne ujęcia! a sesja w rzepaku też mi się marzy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i ładne zdjęcia ;) przyjemnie się je oglądało :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Czarne Światło , Blogger