Szczęśliwa matka z córką - Daria i Maja

Dzisiaj znów fotograficznie i myślę, że sesje będą przewijały się tutaj dość często, bo chciałabym wrzucać wszystko na bieżąco, choć to pewnie jeszcze zależy od tego, jak wiele ich wykonam. Tym razem to ostatnie zdjęcia czerwcowe, a pozuje mi moja siostra, która już wielokrotnie stawała przed moim obiektywem przez te wszystkie  lata, gdy tak po prostu biegałam z aparatem, jednak tutaj w towarzystwie Majki - jej dwumiesięcznej córeczki, a zarazem mojej prawie-chrześnicy :)

Ta sesja była dość spontaniczna, po prostu miałyśmy się spotkać i Daria poprosiła, abym zabrała ze sobą aparat, bo jeszcze nie ma fajnych zdjęć z małą.











Jak Ci się podobają zdjęcia? 

8 komentarzy:

  1. Ślicznie <3 Tez chcę mieć taką sesję, jak będę miała swoją dzidzię hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja zdjęciowa :D Super wyszły te zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja ♥ Jak wiadomo sesje z dziećmi do najłatwiejszych nie należą, ale Majeczka spisała się rewelacyjnie w roli modelki :D

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjecia, ale ja bym się nie zgodziła na wrzucenie zdjęć mojego dziecka do internetu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, śliczne zdjęcia! Takie chwile zdecydowanie warto uwieczniać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie zdjęcia. Malutka skradła moje serce :)

    ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Czarne Światło , Blogger